Księgi Handlowe
W ramach organizacji ksiąg handlowych oferujemy Państwu:
- prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych (księgi główne , księgi pomocnicze)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie ewidencji przedmiotów małowartościowych
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT
- rozliczenie firmy i pracowników z podatku dochodowego CIT, PIT
- obsługa pracowników (akta osobowe, RMUA, listy płac, rozliczenia z ZUS)
- sporządzanie sprawozdania finansowego
- sporządzanie informacji i sprawozdań do GUS
Ponadto:
- opracowywanie zasad polityki rachunkowości
- opracowywanie zakładowego planu kont wraz z wdrożeniem
- monitoring zobowiązań i należności
- sporządzanie dodatkowych sprawozdań i raportów
- pomoc w sporządzaniu instrukcji obiegu dokumentów
- sporządzanie biznes planu na potrzeby dotacji z Urzędu Pracy
- wyprowadzanie zaległości podatkowych
- wyprowadzanie zaległości ZUS
Nasze usługi wspomagają Państwa działalność, dlatego też dobieramy je na miarę i w taki sposób, aby zoptymalizować koszty naszych usług.