Księgi Handlowe

W ramach organizacji ksiąg handlowych oferujemy Państwu:

  • prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych (księgi główne , księgi pomocnicze)
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • prowadzenie ewidencji przedmiotów małowartościowych
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT
  • rozliczenie firmy i pracowników z podatku dochodowego CIT, PIT
  • obsługa pracowników (akta osobowe, RMUA, listy płac, rozliczenia z ZUS)
  • sporządzanie sprawozdania finansowego
  • sporządzanie informacji i sprawozdań do GUS

Ponadto:

  • opracowywanie zasad polityki rachunkowości
  • opracowywanie zakładowego planu kont wraz z wdrożeniem
  • monitoring zobowiązań i należności
  • sporządzanie dodatkowych sprawozdań i raportów
  • pomoc w sporządzaniu instrukcji obiegu dokumentów
  • sporządzanie biznes planu na potrzeby dotacji z Urzędu Pracy
  • wyprowadzanie zaległości podatkowych
  • wyprowadzanie zaległości ZUS

Nasze usługi wspomagają Państwa działalność, dlatego też dobieramy je na miarę i w taki sposób, aby zoptymalizować koszty naszych usług.